Ярмарок вакансій 2014

2

27 березня 2014 року  в приміщенні Освітньо – мистецького центру «Політехнік» Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя  відбувся Ярмарок вакансій – 2014.

До участі у цьому заході запрошені представники органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування, роботодавці, керівники громадських організацій, які займаються проблемами працевлаштування молоді, професорсько-викладацький склад, студенти і випускники університету.

Запрошені роботодавці мали таку можливість:

  • надати студентам університету інформацію про стажування, вакансії постійної і тимчасової роботи;
  • отримати резюме студентів та провести з ними коротку співбесіду;
  • запросити потенційних кандидатів для проходження кваліфікаційної співбесіди;
  • укласти угоду з університетом про співпрацю;
  • провести презентацію підприємства, установи та організації(з використанням мультимедійного пристрою);
  • поширити друковані інформаційні матеріали про компанію та асортимент послуг серед студентів – учасників Ярмарку вакансій 2014.

У свою чергу студенти і випускники змогли більше дізнатися про найголовніші шляхи пошуку роботи, вимоги роботодавців, правила поведінки на співбесідах, пройти професійну діагностику, організовану Тернопільським міськрайонним центром зайнятості.

Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя посідає гідне місце серед найавторитетніших вищих навчальних закладів України, член Європейської асоціації університетів, готує бакалаврів за 23 напрямами, спеціалістів і магістрів – за 24 спеціальностями. У 2014 році закінчують навчання на денній державній формі 289 спеціалістів і 218 магістрів. Якісна теоретична і практична підготовка випускників забезпечить їм успішну роботу в промисловості, сільському господарстві, науці, техніці, бізнесі не тільки в регіоні, Україні, а й за кордоном.

 

 

Учасники

 Агрохолдинг «Мрія»

Адреса: 48257, Тернопільська обл., Гусятинський р-н, с. Васильківці,
вул. Незалежності, 68а.
Телефон: (0800) 508 805.
Електронна пошта: info@mriya.ua; ushkafarovska@mriya.ua
Генеральний директор: Гута Микола Іванович.
Відповідальна за роботу із студентами/випускниками: Шкафаровська Уляна.
Напрям діяльності:
Виробництво с/г продукції.
Перелік відкритих вакансій:
– інженер-землевпорядник;
– фахівець із залучення земельних активів;
– електрик;
– електрогазозварювальник;
– лаборант;
– механік;
– бухгалтер;
– податківець;
– фахівець із підбору персоналу.
Вимоги до кандидатів:
– бажання і вміння швидко вчитися;
– закінчена вища освіта (випускник);
– знання основ виробничих процесів;
– навички планування, організації та управління;
– навички роботи з ПК;
– активна життєва позиція.
Перспективи професійного росту і кар’єри:
Компанія динамічно розвивається, тому в кожного працівника є можливість швидкого кар’єрного росту від нижчої ланки до керівної посади.
Інформація про підприємство:
МРІЯ Агрохолдинг — провідна агропромислова компанія України, один з найефективніших виробників сільськогосподарської продукції України та світу, в управлінні якої є близько 295 тис. гектарів земельних угідь, розташованих в Тернопільській, Хмельницькій, Чернівецькій, Львівській та Івано-Франківській областях.

Волочиський машинобудівний завод Публічного акціонерного товариства «Мотор Січ»

Адреса: 31200, Хмельницька обл., м. Волочиськ, вул. Незалежності ,1.
Телефон: 03845 3-54-72; 6-45-10.
Електронна пошта: vmz@ukrpost.ua
Директор: Пастернак Валентин Григорович.
Відповідальний за добір персоналу: начальник відділу кадрів Войтко Олег Іванович.
Напрям діяльності:
Будування повітряних та літальних космічних апаратів.
Потреба в кадрах, вакансії:
– інженер-технолог;
– інженер-механік;
– інженер з електроніки;
– інженер-електрик.
Вимоги до претендентів:
– вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
– високі професійні знання, досконале володіння комп’ютером.
Перспективи професійного росту і кар’єри:
Майстер, старший майстер, заступник начальника цеху, начальник цеху і т.д.
Інформація про підприємство:
Волочиський машинобудівний завод засновано 1971 року як філіал Запорізького моторобудівного заводу Публічного акціонерного товариства «Мотор Січ», є одним із провідних підприємств в світі і єдиним в Україні для розробки, випробування, супроводу в експлуатації та ремонту 55 типів і модифікацій економічних та надійних авіаційних турбореактивних, турбовальних і турбовентиляторних двигунів для 61 виду літаків, вертольотів цивільної, транспортної та військової авіації, а також промислових газотурбінних установок на їх базі.
Частка праці у виробництво названої продукції закладена і працівниками Волочиського машинобудівного заводу. Головний принцип діяльності керівництва заводу – дотримання умов економічної доцільності. Завод спеціалізується на виробництві комплектуючих деталей до авіаційних двигунів, виготовляє значну частину технологічної оснастки, необхідної головному підприємству. На заводі також налагоджено випуск пересувних автоматизованих газотурбінних електростанцій ПАЕС–2500 потужністю 2,5 МВт, які успішно зарекомендували себе в багатьох країнах світу: Аргентині, Бразилії, Пакистані, Афганістані, Китаї, Іраку, Росії, Туркменистані, Казахстані, Узбекистані та ін.
На цей час завод освоїв випуск більше як 50 найменувань виробів, серед яких великий асортимент систем шумоглушіння до легкових автомобілів ВАЗ, ГАЗ, ЗАЗ, АЗЛК, мотоблоки та навісне обладнання до них.

ТзОВ «СЕ БОРДНЕТЦЕ-УКРАЇНА»

Адреса: 47711,Тернопільська обл., Тернопільський р-н, с.Байківці, вул. 15 Квітня, 7.
Тел.: (0352) 51-08-46.
Електронна пошта: resume@sebn.com
Генеральний директор: Екхарт Бістрам.
Відповідальний за підбір персоналу: керівник відділу персоналу Лазар Олена Костянтинівна.
Напрям діяльності:
Автомобілебудування, виготовлення кабельно-провідникової продукції для автомобілів концерну «Фольксваген». Готова продукція – суцільна кабельна мережа, що складається з конструкційних модулів, які забезпечують електричну функціональність автомобіля, наприклад, механізм регулювання фар, радіо, клімат-контроль та ін.
Вакансії:
– програміст;
– посади інженерно-технічного спрямування.
Вимоги до претендентів:
– вища технічна освіта відповідного напряму, знання ПК, уміння писати програми та інші вимоги залежно від вакансії; для адміністративного персоналу бажане знання іноземної мови (англійської або німецької).
Перспективи професійного росту і кар’єри:
Першочерговим завданням підприємства є навчання та розвиток персоналу. Підвищення кваліфікації працівників відбувається через внутрішні та зовнішні тренінги, семінари; можливість стажування за кордоном; мовні курси. Працівники заводу мають першочергове право участі в конкурсах на заміщення вакантних посад.
Інформація про підприємство:
«СЕ Борднетце-Україна»  підприємство з іноземними інвестиціями, світовий виробник кобельно-провідникової продукції для автомобілів. На виробничому об’єднанні працюють віддані своїй справі професіонали. Персонал підприємства – це найбільша цінність і потужний ресурс. Кожен з працівників розуміє і пишається тим, що є частиною злагодженої команди, яка ставить собі за мету бути найкращою в своїй галузі. Тут усі постійно й наполегливо прагнуть удосконалення, щоб зробити продукцію конкурентоспроможною. Це основне завдання, єдиний шлях до успіху і завоювання передових позицій на світовому ринку виробників.
«СЕ Борднетце-Україна» в Тернополі – це не лише нові робочі місця, а й безпечні умови праці, професійний розвиток, стабільність і впевненість у завтрашньому дні.

ТОВ «Завод газового обладнання
«Альфа-Газпромкомплект»

Адреса: 46020, м. Тернопіль, вул. Подільська, 40.
Тел.: 25-29-82, 25-18-45.
Електронна пошта: www.alfa.te.ua; ltd.alfa@meta.ua
Генеральний директор: Лукасевич Степан Адамович.
Відповідальний за роботу з кадрами: Трофимлюк Сергій Володимирович.
Напрям діяльності:
– виробництво газорозподільного та газорегулювального обладнання;
– виробництво газових фільтрів;
– виробництво кульових кранів;
– виробництво каталізаторів палива;
– виробництво водогрійних котлів, що працють на природному газі;
– виробництво стальних водогрійних піролізних котлів, що працюють на деревині та деревних відходах;
– виробництво клапанів запобіжно-запірних і запобіжно-скидних;
– монтаж систем теплогазоводопостачання та їх сервісне обслуговуваня.
Вакансії:
– інженер-конструктор;
– головний інженер;
– інженер-дефектоскопіст;
– начальник виробництва;
– майстер дільниці;
– електрозварники ручного дугового зварювання;
– слюсарі механоскладальних робіт;
– дозиметрист.
Вимоги до претендентів:
– вища технічна освіта;
– володіння іноземними мовами;
– досвідчений користувач ПК (MS Office, інженерні програми);
– відповідальність, цілеспрямованість, добрі комунікативні навички, здатність і бажання швидко навчатися.
Перспектива професійного росту і кар’єри:
Успішна робота – тренінги, навчання, кар’єрний ріст.
Інформація про підприємство:
Підприємство засноване 26 липня 1991 року. Перші свої кроки розпочало з виробництва водогрійних котлів для обігріву житлових приміщень площею до 500кв.м. Починаючи з 2003 року, завод освоїв серійне виробництво каталізаторів палива, що надзвичайно важливо для покращення екологічної ситуації в Україні. Конкурентними перевагами є висока якість і широкий асортимент продукції, індивідуальний підхід до клієнта – кожне замовлення індивідуально розраховується, проектується і виготовляється під конкретні параметри, вказані замовником.

ТзОВ «Науково-виробниче підприємство «ТЕПЛОБАК»

Адреса: 46400, м.Тернопіль, вул.Микулинецька-Бічна, 10 Б.
Тел.: 43-49-82, 43-49-63; 097 967-14-94.
Електронна пошта: marketing@teplobak.com.ua
Директор: Шевченко Світлана Богданівна.
Відповідальний за підбір персоналу: Прокопчук Дмитро Олександрович.
Напрям діяльності:
Виробництво теплоакумулюючих ємкостей, продаж опалювальної техніки.
Вакансії:
– менеджер із продажу;
– маркетолог;
– інженер-технолог.
Інформація про підприємство:
Компанія «Теплобак» – провідний вітчизняний виробник побутового та промислового опалювального обладнання – теплових акумуляторів об’ємом від 400 до 5000 літрів.
Підприємство засноване командою професіоналів 2009 року, є одним із провідних гравців на ринку енергоощадного обладнання в Україні. Виробництво розміщене на площі 1200 кв.м. з можливістю подальшого розширення. Завдяки наполегливій праці і прагненню до удосконалення працівникам вдалося завоювати повагу клієнтів і партнерів по бізнесу.
НВП «Теплобак» – лідер у сфері виробництва теплових акумуляторів на українському ринку, який прагне нарощувати виробничі потужності для розширення своєї діяльності і поза межами України. У своїй роботі персонал поєднує передовий закордонний досвід у сфері конструювання теплових акумуляторів з власними практичними рішеннями і прагне до виробництва найбільш якісного й енергоефективного продукту.

Компанія «SemanticForce»

Адреса: 04071, м.Київ, вул. Верхній Вал, 4В, офіс 419-1.
Тел.: (044)361-06-13, 220-08-46.
Електронна пошта: support@semanticforce.net; bk@semanticforce.net
Директор: Гаврилюк Всеволод Леонідович.
Керівник тернопільського відділення: Богдан Хомів.
Вакансії:
– .NET Developer;
– Computational Linguist;
– PHP Developer.
Вимоги до претендентів:
– досвід роботи від 2 років, вища освіта;
– досвід розробки на C#.NET не менше 3х років, ASP.NET MVC не менше 2х років; хороші знання HTML5/CSS3/SVG/jQuery/Razor; досвід роботи із Entity Framework 5 та парадигмою CodeFirst, глибокі знання LINQ/PLINQ/LinqToXml; досвід розробки із використанням СКБД MS SQL Server 2008, Visual Studio 2012, Team Foundation Server 2010; досвід написання тестів із використанням Microsoft Test Framework;
– вища освіта в галузі комп’ютерної лінгвістики, філології, прикладної лінгвістики, корпусної лінгвістики; знання лінгвістики на професійному рівні; знання і використання методів обробки та аналізу тексту, вільне володіння російською та англійською мовами;
– досвід роботи з PHP/LAMP не менше двох років; грунтовні знання JavaScript, AJAX/JSON, jQuery; досвід роботи з Canvas, SVG; вміння будувати складні SQL запити; досвід роботи з шаблонізатором Smarty; уміння працювати із наслідуваним кодом.
Інформація про підприємство:
SemanticForce – платформа для моніторингу та аналізу інтернет ЗМІ, соціальних мереж, відео, форумів, блогів, вакансій та інших видів онлайн-медіа. Унікальність системи полягає в наявності ряду інноваційних пошукових та семантичних технологій, а також інтеграції з різними зовнішніми системами, наприклад, KLOUT, Copiny або Google Analytics. Архітектура платформи та її аналітичні можливості спеціально розроблені для моніторингу та аналізу високочастотних об’єктів в режимі реального часу. Серед клієнтів SemanticForce такі компанії, як Вимпелком (Білайн, Київстар), Nestle, Peugeot, Skoda, Sony, KraftFoods, Optimum Media Group, TerraLife, PocketBook та багато інших міжнародних брендів і digital-агентств. Тут також пропонують повнофункціональне API і консалтинг для реалізації SocialCRM і BI (Business Intelligence) рішень.

ПАТ «Булат»

Адреса: 48120, Тернопільська обл., Теребовлянський р-н, смт. Микулинці,
вул. Тернопільська, 35.
Тел.: (03551) 51-000; 51-300, 51-231.
Електронна пошта: zbut@bulat.te.ua; postach@bulat.te
Директор: Ковальчук Олександр Віталійович.
Відповідальна за добір персоналу: Кузь Олена Петрівна.
Напрям діяльності:
Виробництво ливарних виробів із чавуну та сталі, термообробка,
металообробка, ремонт електродвигунів.
Вакансії:
– технолог;
– конструктор;
– менеджер зі збуту;
– майстер виробничого цеху.
Вимоги до претендентів:
Вища освіта, вільне володіння ПК, уміння ставити завдання і їх виконувати, повна віддача в роботі, самостійність і цілеспрямованість, комунікативні здібності, володіння іноземними мовами.
Інформація про підприємство:
ПАТ «Булат» є одним з небагатьох ливарних підприємств Західної України. Ливарну справу тут було започатковано ще 40 років тому, коли відкрили чавунно¬ливарний цех, в якому виготовляли вироби для сільгосптехніки: шестерні, зірочки, півмуфти, корпуси підшипників, кронштейни та ін.
1991 року почав роботу сталеплавильний цех, де була освоєна технологія виплавки сталі в дугових сталеплавильних печах. На підприємстві працюють інженери з великим досвідом роботи та висококваліфіковані робітники, які постійно вдосконалюють свої знання в ливарній справі і вивчають досвід західних партнерів, освоюють нові технології. Постійно покращується якість виробів завдяки використанню сучасного обладнання заводської лабораторії та відділу технічного контролю. Партнерами підприємства є провідні машинобудівні, будівельні, газопостачальні, сільськогосподарські організації України. Продукція поставляється не тільки в межах України, а й в Росію, Грузію, Туреччину, Казахстан, Туркменистан, країни ЄС.
Ведеться розробка конструкторсько-технологічної документації та виготовлення модельного оснащення для литва. Приймають замовлення на відливки із чавуну, а також модифікованих жаростійких, зносостійких чавунів на їх основі, сталі високовуглецевої вагою до 1500 кг, а також вироби з алюмінію методом литва під тиском.

ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ АПЛІСЕНС»

Адреса: 46020, м.Тернопіль, вул. Лукіяновича, 3а.
Тел.: (0352) 23-54-54; 067 350-90-83.
Електронна пошта: office@aplisens.com.ua; http://aplisens.com.ua
Директор: Вівчар Павло Йосипович.
Відповідальний за підбір персоналу: Вархоляк Роман Петрович.
Напрям діяльності:
Постачання та ремонт контрольно-вимірювальних приладів.
Вакансії:
– менеджер із продажу контрольно-вимірювальних приладів.
Вимоги до претендентів:
– вища технічна освіта;
– бажано досвід у сфері продажу КВПіА;
– знання ПК (пакет програм MS Office);
– бажання навчатись, працювати та заробляти.
Працьовитість та наполегливість винагороджується.
Інформація про підприємство:
ТОВ «Група Компаній Аплісенс» веде свою історію з часу заснування 11 лютого 2005 року. ТОВ “Аплісенс-ТЕР” – початок офіційного представництва виробника контрольно-вимірювального обладнання “APLISENS” S. A. (Польща) та проведення прямих поставок на територію України. Восени 2009 року розпочалася реорганізація фірми, а 25 листопада 2009 року була заснована фірма ТОВ «Група Компаній Аплісенс».
Продукція “APLISENS” S. A. – це електронні датчики тиску та різниці тиску, розроблені на основі тензометричних та п’єзорезисторних технологій з використанням ліцензії фірми Honeywell, а також виготовлення датчиків тиску для електростанцій, в тому числі й атомних.
З 2010 року ТОВ «Група Компаній Аплісенс» стала офіційним представником німецького виробника приладів для вимірювання рівня сипучих речовин «UWT» ротаційного, вібраційного, ємнісного та лотового типу.
2013 року ТОВ «Група Компаній Аплісенс» почала співпрацю із чеським виробником витратомірів Flomag.
Усе обладнання сертифіковане на території України і використовується у найрізноманітніших сферах, таких як: транспортування нафти й газу, харчовій, паперовій, металургійній промисловості, виробництво алкогольних та слабоалкогольних напоїв, у сільському господарстві.

Компанія «Галактика комфорту»

Адреса:47264,Тернопільська обл.,Зборівський р-н, с.Озерна, вул.Б.Хмельницького,8.
46008, Тернопіль, Шпитальна, 3.
Тел.: (0240) 2-22-12, 52-53-38; 097-135-76-87, 096 734-63-71.
Електронна пошта: v.charnosh@gk.te.ua; work@gk.te.ua
Керівник: Чарнош Володимир Богданович.
Відповідальна за добір персоналу: Лизуник Марина.
Напрям діяльності:
Виробництво і продаж металопластикових конструкцій та шпонованих міжкімнатних дверей.
Вакансії:
– програміст 1С;
– менеджери для роботи з клієнтами;
– менеджери виробництва;
– менеджери в салоні;
– інженер-технолог;
– інженер-механік;
– інженер-електрик.
Вимоги до претендентів:
– готовність працювати;
– внутрішня мотивація;
– саморозвиток;
– орієнтація на результат;
– відповідальність.
Перспектива професійного росту і кар’єри:
Компанія «Галактика комфорту» розглядає перспективних кандидатів, тому що надає перевагу кар’єрному росту своїх працівників. Більшість керівників окремих напрямів компанії – працівники, які проявили себе на попередній посаді і виросли до вищого рівня. Семінари, тренінги, що проводяться в компанії, спрямовані не лише на розвиток працівника як особистості, але й на його професійний ріст.
Інформація про підприємство:
“Галактика комфорту” – велика компанія з розгалуженою структурою, яка охоплює власне виробництво металопластикових конструкцій, склопакетів, відливів, москітних сіток, міжкімнатних шпонованих дверей, продає міжкімнатні та вхідні броньовані двері від постачальника. Виробництво нашої компанії розташоване в селі Озерна Зборівського району та займає площу більше як 2500 кв.м.
Успішно працює на ринку з 2003 року, є ексклюзивним на Західній Україні дистриб’ютором торгових марок «BRAMA» (міжкімнатні двері), «СТРАЖ» (вхідні двері), ТМ «Аплот» (вхідні двері), «Danke» (підвіконня).

Компанія «Волошин»

Адреса: 46008, м.Тернопіль, вул. Медова, 20, офісний центр.
Тел.: 52-19-46, 22-35-90, 22-38-18, 52-45-01.
Електронна пошта: office@voloshyn.com.ua; m.voloshyn@voloshyn.com.ua
Директор: Волошин Мирослав Володимирович.
Відповідальна за підбір персоналу: Михальчук Ірина Іванівна.
Напрям діяльності:
Реалізація програмних продуктів 1С та надання комплексних послуг з автоматизації управління й обліку на базі програм системи «1С:Підприємство 8», які призначені для підприємств різних галузей, видів діяльності і типів фінансування.
Вакансії:
– програміст.
Вимоги до претендентів:
Вища технічна освіта з напряму програмна інженерія, знання мови програмування, логічне мислення, скрупульозність, наполегливість, уміння працювати в команді.
Перспективи професійного росту і кар’єри:
Робота у компанії «Волошин» може бути не тільки основою фінансової стабільності, але і запорукою особистого професійного росту кожного її працівника.
Інформація про підприємство:
Компанія «Волошин» заснована у липні 2001 р. Цього ж ж року отримала статус 1С:Франчайзі. Починаючи з першого року існування, компанію щороку визнають кращим партнером «1С» в регіоні. Крім того, ПП «Волошин» є офіційним дилером компанії «Ліга:Закон» – розробника інформаційно-правових систем «Ліга:Закон», призначених для правової підтримки всієї компанії й окремих спеціалістів: юристів, бухгалтерів, кадровиків і управлінців всіх рівнів.
Підприємство налагодило партнерські відносини з компаніями Microsoft і Eset та виступає офіційним дилером у Західному регіоні програмних продуктів цих компаній. ПП «Волошин» обслуговує підприємства різних галузей усієї України, тому працівники команди знайомі з роботою багатьох організацій, а це дозволяє набути великого практичного досвіду. Співробітники компанії «Волошин» мають можливість професійно навчатися у фірмі «1С» та інших організаціях, що є партнерами ПП «Волошин», їх залучають до цікавих проектів, де вони мають можливість набути цінний практичний досвід, стати наставниками для молодих спеціалістів; кар’єрна «драбинка» в компанії передбачає ріст до керівника проектів чи структурного підрозділу для висококласних спеціалістів. Компанія піклується про спільний успіх, задоволення роботою і належні умови праці в команді, а саме: сучасний комфортний офіс в центрі міста, офіційне працевлаштування, вчасна зарплата і бонуси, безкоштовне навчання й атестації, стабільний професійний і кар’єрний ріст, 8-годинний робочий день та два повноцінних вихідних в тиждень, 24 календарних дні відпустки, 10 офіційних державних вихідних, оплачувані лікарняні, корпоративні свята й активний відпочинок.

Філія ДП «САВСЕРВІС КАРПАТИ» у м. Тернополі

Адреса: 47728, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, с. Острів,
вул. Промислова, 3.
Тел.: 050 433-91-46; 27-04-21.
Електронна пошта: Butryn.I@asnova.com
Керівник: Василик Володимир Петрович.
Відповідальна за добір персоналу: Бутрин Ірина Анатоліївна.
Напрям діяльності:
Дистрибуція засобів побутової хімії.
Вакансії:
– мерчендайзер;
– представник торговельний;
– водій-експедитор.
Вимоги до претендентів:
– активна життєва позиція, орієнтованість на результат;
– наявність водійського посвідчення;
– відповідальність, стресостійкість, вміння виконувати декілька завдань одночасно.
Інформація про підприємство:
Уже протягом 20 років компанія «САВСЕРВІС» досягає великих успіхів. Почавши свій бізнес у 1992 році з маленького кіоску, в якому покупець міг придбати товари першої необхідності, «САВСЕРВІС» виріс у холдинг, а непродовольчий напрямок став одним з найбільших дистрибуторів компанії Procter&Gamble у Східній Європі.
Компанія реалізує свою діяльність на 60 відсотків території нашої країни – це 16 філій у 14 областях України. Якісну і стабільну роботу непродовольчого напрямку дистрибуції забезпечує понад 1500 співробітників. Клієнтська база непродовольчого напрямку «САВСЕРВІС» обслуговує понад 14 260 клієнтів, що становить близько 23 300 торгових точок. Своїм клієнтам компанія пропонує понад 50 торгових марок, вироблених компанією Procter&Gamble. Обсяг продажів продукції Procter&Gamble складає 61 відсоток від загального по Україні.
Клієнти компанії – це «A.S. Watsons», «АТБ Маркет», «Білла Україна», «Епіцентр», «Адвентіс» (гіпермаркет «Караван»), торгові мережі «ЕКО Маркет», «Континент», «Барвінок», «555», «Новус», «Нова лінія», «Технополіс», «ІКС 5 Рітейл Груп Україна» (мережа супермаркетів «Перекресток»), компанія «ПАККО Холдинг» (мережа супермаркетів «ВОПАК») та багато інших.
У своїй роботі компанія «САВСЕРВІС» орієнтується на світові стандарти ведення бізнесу і керується прозорою кадровою політикою, прагне бути максимально корисною своїм партнерам, споживачам і суспільству в цілому.

ТОВ «Продлюкс плюс»

Адреса: 46020, м.Тернопіль, вул. Є. Коновальця, 4.
Тел.: 43-72-30.
Електронна пошта: buh@td-univer.te.ua
Директор: Ландяк Петро Дмитрович.
Відповідальний за підбір персоналу: Калинка Іван Михайлович.
Напрям діяльності:
Роздрібна торгівля продовольчими, непродовольчими товарами та будівельними матеріалами.
Вакансії:
– менеджер із продажу;
– менеджер із закупівель;
– бухгалтер.
Вимоги до претендентів:
– вища освіта за спеціальністю.
Перспективи професійного росту і кар’єри:
У процесі успішної роботи можна зайняти такі посади: начальник відділу, старший бухгалтер, головний бухгалтер.
Інформація про підприємство:
Підприємство створене у жовтні 2012 року, чисельність персоналу – 135 чол., обсяг реалізації продукції за 2013 рік – 49 млн.грн.

Приватне акціонерне товариство
«Філіп Морріс Україна»

Адреса: м.Київ, вул. Григорія Сковороди, 19, БЦ Поділ Плаза, 5 поверх.
Тел.: (044) 389 46 00.
Електронна пошта: Maryna.Veshko@contracted.pmi.com
Генеральний директор: Хрістос Цолкас.
Відповідальний за підбір персоналу: Марина Вешко.
Напрям діяльності:
Виготовлення тютюнової продукції.
Вакансії:
– фахівець з розвитку території.
Детальніше про вакансії можна дізнатися за посиланням http://rabota.ua/company1063
Вимоги до претендентів:
– диплом щонайменше молодшого спеціаліста (вища освіта буде перевагою);
– перевагою буде досвід роботи у сфері торгівлі чи маркетингу товарів повсякденного вжитку, а для випускників – досвід роботи під час навчання (молодіжні організації, стажування, робота за сумісництвом);
– добрі водійські навики та наявність посвідчення водія категорії «В»;
– навики роботи з пакетом MS Office (Word, Excel та Outlook);
– прагнення професійно розвиватися в межах цієї посади, а в перспективі – збільшувати сферу відповідальності у відділі продажу та маркетингу;
– кандидати, які знають чи вивчають англійську мову, матимуть додаткову перевагу в процесі відбору.
Перспективи професійного росту і кар’єри:
Компанія пропонує роботу в динамічному та цікавому середовищі, розвиток у різних відділах, конкурентоспроможну заробітну плату та привабливий соціальний пакет. Кадровий підхід полягає в забезпеченні кар’єрного росту працівників на основі їх здібностей і здобутків.
Інформація про підприємство:
Філіп Морріс Інтернешенл – провідна міжнародна тютюнова компанія, продукція якої продається в близько 180 країнах, а кількість співробітників нараховує понад 78 000 працівників у всьому світі.
1994 року компанія «Філіп Морріс Інтернешенл» придбала контрольний пакет акцій АТ «Харківська тютюнова фабрика», яке згодом було перейменоване у ПрАТ «Філіп Морріс Україна». 1996 року на фабриці вперше в Україні почали виробляти міжнародні марки PMI.
Сьогодні ПрАТ «Філіп Морріс Україна» є провідною тютюновою компанією, де працює понад 1400 осіб. Штаб-квартира розташована в Києві, дев’ять регіональних офісів – у різних областях країни та сучасний виробничий центр – у Харкові.
Стажування для студентів – унікальна можливість розпочати кар’єру в провідній компанії світу. Компанія представляє дві програми стажувань для студентів. SMART START – програма стажувань студентів на проектах у різних відділах компанії в центральному офісі в Києві, а також у Харкові. Регіональна програма стажування ASPIRE – навчання мистецтва продажу, виконувати різноманітні бізнес-завдання. Стажування проходить влітку у більшості великих міст по всіх регіонах України.

Публічне акціонерне товариство
«Перший Український Міжнародний Банк»

Адреса: Відділення №1 в м. Тернополі: 46001, м. Тернопіль, вул. Руська, 23;
головний офіс в м. Києві: 04070, м. Київ, вул. Андріївська, 4.
Тел.: (0352) 55-05-48; (044) 231-70-00, 231-71-00.
Електронна пошта: Karina.Makarova@fuib.com; info@fuib.com
Голова правління банку: Черненко Сергій Павлович.
Керуючий Відділенням №1 в м. Тернополі: Мельничук Павло Олегович.
Відповідальний за підбір персоналу: керівник відділу підбору й адаптації персоналу Управління для розвитку бренду – Карабаджак Світлана Іванівна.
Напрям діяльності:
Універсальний банк, який здійснює комерційні, роздрібні й інвестиційно-банківські операції.
Вакансії:
– спеціаліст сектору бізнесу фізичних осіб в м. Львові;
– спеціаліст сектору розрахунків з банківських операцій в м. Рівне.
Вимоги до претендентів:
Знання чинного законодавства України, нормативних актів і документів Національного банку України, які регулюють проведення розрахунків і відображення в обліку банківських операцій; знання ПК, освіта вища економічна.
Перспективи професійного росту і кар’єри:
На сьогодні всеукраїнська регіональна сітка ПУМБ нараховує 157 точок продажу, кількість персоналу – 1600 чоловік, банк постійно розвивається і відкриває нові відділення по Україні, відповідно завжди є потреба у кадрах. Банк регулярно проводить семінари і тренінги для підвищення професійного рівня своїх працівників, тому завжди є можливість піднятись кар’єрними сходам.
Інформація про підприємство:
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) − це великий і надійний приватний банк, який вже понад 20 років працює на українському фінансовому ринку і прагне надавати клієнтам високоякісні банківські послуги, сервіс, що постійно удосконалюється, та застосовує індивідуальний підхід.
ПУМБ входить в десятку найбільших банків України за ключовими фінансовими показниками.
Головний акціонер банку − ТОВ «СКМ Фінанс» (92,24 відс. акціонерного капіталу), частина групи СКМ, однієї з провідних українських промислових холдингових компаній, що відіграють ключову роль в економіці України і Східної Європи.
ПУМБ є універсальним банком, діяльність якого зосереджена на комерційних, роздрібних та інвестиційно-банківських операціях. ПУМБ прагне стати Банком Першого Вибору як для приватних осіб, так і для корпоративних клієнтів, фінансовим радником та помічником, який розуміє потреби і завдання клієнтів, передбачає очікування та потреби клієнтів і пропонує ефективні рішення.

Приватне акціонерне підприємство
«Тернопільський молокозавод»

Адреса: 46400, м.Тернопіль, вул. Лозовецька, 28.
Тел.: 56-12-01.
Електронна пошта: robota@molokija.com
Голова правління: Ковальчук Віталій Володимирович.
Відповідальний за підбір персоналу: начальник служби управління персоналом Вакуленко Олег Дмитрович.
Напрям діяльності:
Виробництво широкого асортименту класичної молочної продукції (молоко, кефіри, сметана, йогурти, масло та сири) коротких термінів зберігання з максимальним збереженням природних цінних якостей молока. Продукція підприємства об’єднана під брендами ТМ «Молокія».
Визначальною стратегією діяльності підприємства та головною конкурентною особливістю є виготовлення лише натуральних молочних продуктів без застосування немолочних домішок, консервантів та стабілізаторів.
Інформація про підприємство:
1957 року у Тернополі почав працювати міський молокозавод. Підприємство доволі швидко розвивалося і вже у 70-ті роки його потужності дозволяли переробляти до 300 тонн молока в день. Однак у часи перебудови підприємство почало занепадати і вже на початку 90-их років перебувало у тяжкому фінансово-економічному стані.
Ситуація змінилася 2000 року, коли на завод прийшла нова команда управлінців. Було створено ЗАТ «Тернопільський молокозавод», а пізніше його перейменовано в ПрАТ «Тернопільський молокозавод». Відтоді щорічно обсяги виробництва зростали на 25-30 відсотків. Завод значно розширив асортимент продукції, відвоював свої ринки та налагодив власну систему доставки сировини та дистрибуції. У результаті поетапної реконструкції виробничі потужності дозволяють переробляти до 420 тонн молока на добу.
Зважена стратегія, надійна команда та високий рівень менеджменту забезпечили товариству досягнення значних результатів. Традиційне прагнення Компанії «Молокія» до високих стандартів забезпечують розробки, впровадження та сертифікацію систем екологічного менеджменту, якості та харчової безпеки. Освоєні працівниками товариства сучасні методи управління, що покладені в основу цих міжнародних стандартів, дозволяють планомірно працювати над удосконаленням діяльності компанії, що в кінцевому підсумку веде до підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Компанія «Молокія» прагне до постійного зростання показників якості та екологічного стану довкілля.Підприємство несе повну відповідальність за якість та безпеку виробленої продукції, а також впливи на екологію. Компанія «Молокія» має безліч нагород: дипломи, медалі, відзнаки, що є переконливим доказом високої ефективності застосування сучасної філософії бізнесу.

ТОВ «МВ Стеллар» та «Стеллар ЛТД»

Адреса: м.Тернопіль, вул.Гріга, 3.
Телефон: 43-10-97.
Електронна пошта: resume@stellar.ua; office@stellar.ua
Директор: Васькевич Сергій Вікторович.
Відповідальні за добір персоналу: Прийдун Ольга Євгенівна, керівник відділу персоналу; Васюта Мирослава Богданівна, керівник відділу навчання і розвитку персоналу.
Напрям діяльності:
Міжнародні транспортні перевезення, ремонт та сервісне обслуговування автомобілів.
Вакансії:
– менеджер ЗЕД (міжнародні перевезення);
– менеджер із логістики;
– менеджер із постачання запчастин;
– фахівець з організації ремонтів (технічний менеджер);
– маркетолог;
– інженер-програміст;
– інженер-механік;
– механік-конструктор.
Вимоги до претендентів:
Вища технічна освіта за фахом, ініціативність, комунікабельність, відповідальність.
Перспективи професійного росту і кар’єри:
Можливість підвищення кваліфікації та отримання суміжної професії, кар’єрний ріст.
Інформаця про підприємство:
Stellar – це група компаній, які успішно працюють на ринку міжнародних транспортних перевезень з 1996 року.
Stellar – автопарк, що налічує більше ніж 170 транспортних засобів.
Stellar –це 400 висококваліфікованих працівників, основним завданням яких є задоволення потреб та побажань клієнта.
Основні послуги, які надає організація:
– перевезення наливних харчових вантажів автоцистернами;
– перевезення небезпечних наливних вантажів спеціалізованими цистернами;
– доставка насипних вантажів спеціалізованими цистернами для сипучих вантажів; перевезення рефрижераторами та тентами; міжнародні експедиційні послуги.

Приватне підприємство «Інтелдім»

Адреса: 46001, м.Тернопіль, вул. Родини Барвінських, 6.
Тел.: 22-05-55; 067 522-39-39, 096 910-48-16.
Електронна пошта: info@inteldim.com.ua; cv@inteldim.com.ua
Генеральний директор: Скалецький Олег Володимирович.
Відповідальна за підбір персоналу: Кислиця Юлія Анатоліївна.
Напрям діяльності:
Інжиніринг, проектні роботи, автоматизація, диспетчеризація, BMS, електричні мережі, електроустаткування, електротехнічна лабораторія, пусконалагоджувальні роботи.
Вакансії:
– інженер контрольно-вимірювальних приладів і автоматики (КВПіА);
– інженер-програміст;
– інженер мереж зв’язку;
– інженер-електрик;
– інженер-проектувальник;
– монтажник, налагоджувальник КВПіА;
– монтажник, налагоджувальник електроустаткування.
Вимоги до претендентів:
Технічна освіта (бакалавр, спеціаліст, магістр); високий рівень знань, що відповідає обраній професії; відповідальність, пунктуальність та організованість.
Перспективи професійного росту і кар’єри:
Набуття досвіду у роботі з сучасними технологіями й обладнанням, реалізація потенціалу у сфері інформаційних технологій, праця в молодому та дружному колективі, конкурентна заробітна плата, кар’єрний ріст.
Інформація про підприємство:
Підприємство спеціалізується на проектуванні систем автоматизації та диспетчеризації будівель різного цільового призначення, продажу та встановленні відповідного обладнання. Як інтегратор провідних світових компаній представляє найсучасніші технології.
Основний принцип роботи – орієнтація на індивідуальні побажання замовника, комплексний підхід до побудови цілісної системи управління об’єктом.
Попри те, що підприємство засноване 2007 року, молода і прогресивна команда вже має значний досвід осучаснення та модернізації приватних і промислових об’єктів. В її активі є необхідний асортимент засобів, знань, кваліфікований кадровий ресурс для реалізації широкого спектра завдань.
Продукція, пропонована ПП «Інтелдім», відповідає останнім досягненням науки. Випереджуючи час, ці технології покращують комфорт, підвищують ефективність праці та виробництва, роблять приємнішим побут, економлять ресурси та кошти.
Якість обладнання та робіт підприємства відповідає міжнародним та українським стандартам.

ТОВ «Тернофарм»

Адреса: 46010, м. Тернопіль, вул. Фабрична, 4.
Тел.: (0352) 25-59-33.
Електронна пошта: ternopharm@ternopharm.com.ua; personal@ternopharm.com.ua
Генеральний директор: Михайлов Валерій Олександрович.
Менеджер з персоналу: Оліховська Людмила Романівна.
Напрям діяльності:
Виробництво медикаментів.
Вакансії:
– мікробіолог (відкрита вакансія);
– інженер – технолог харчової промисловості;
– технічні спеціалісти.
Вимоги до претендентів:
– вища освіта;
– досвід роботи;
– впевнений користувач ПК;
– хороші людські якості та бажання вчитись.
Перспективи професійного росту і кар’єри:
У службі персоналу на кожного спеціаліста проектується план побудови кар’єри на підприємстві.
Інфомація про підприємство:
Підприємство належить до одного із перших підприємств України у фармацевтичній галузі в Західному регіоні. ТОВ «Тернофарм» здійснює господарську діяльність відповідно до ліцензії на виробництво лікарських засобів, виданої Державною інспекцією з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я України від 13 липня 2010р. № 501313.
На підприємстві функціонують наступні структурні підрозділи: виробничі (галеновий цех, цех виробництва твердих та м’яких лікарських форм, дільниця з виробництва РЛЗ), відділ забезпечення якості, відділ технічного контролю (контрольно – аналітична лабораторія, до складу якої входять фізико – хімічна та мікробіологічна лабораторії, атестовані Державною службою лікарських засобів України), відділ валідації, центральна заводська лабораторія (відділ реєстрації та технологічний відділ), складська служба, інженерна служба (ремонтно-механічна служба, енерго-механічний відділ, відділ впровадження нової техніки), планово- економічний відділ та ін..
Сьогодні на підприємстві працює біля 350 працівників, які займаються науково- дослідницькою роботою в галузі фармації; основна частина з них зайнята безпосередньо у виробництві.
ТОВ «Тернофарм» – підприємство, яке випускає якісну, але недорогу продукцію, що розрахована на покупців різного класу і достатку.
Номенклатура препаратів складає 106 найменувань у вигляді таких форм, як: мазі, гелі, таблетки, настойки, екстракти, краплі, розчини, мікстури, фіточаї та збори. Показник випуску продукції зріс на 30 відсотків.

ТзОВ «Елекс»

Адреса: 46003, м. Тернопіль, пр. Злуки, 3а.
Телефони: (0352) 40-00-96; 067 353-15-75.
Електронна пошта: iuliia.tsebriy@eleks.com
Керівник: Цебрій Олексій Романович.
Відповідальна за добір персоналу: Цебрій Юлія Станіславівна.
Напрям діяльності:
– розробка програмного забезпечення;
– локалізація та тестування;
– власні продукти.
Вакансії:
– Net Developer;
– Share Point Developer.
Вимоги до претендентів:
– досвід роботи в ASP.NET Web Forms і ASP.NET MVC;
– розуміння Microsoft стека веб-розробки;
– досвід роботи з розробкою клієнтської частини веб-аплікації (HTML / CSS / Javascript);
– досвід роботи з базою даних (MS SQL);
– знання об’єктно-орієнтованого програмування;
– знання MS SharePoint розвитку;
– база знань веб-розробки аспект SP, майстер-сторінок, надбавок, зміст організації (організації даних, Business Connectivity Services), розуміння процесу розгортання;
– досвід роботи більше як 2 роки;
– рівень англійської мови – Intermediate;
– вміння працювати з технічною документацією і вчитися.
Перспективи професійного росту і кар’єри:
Компанія пропонує внутрішнє навчання за відповідними технологіями; навчання та сертифікація Microsoft, а також вивчення англійської мови. На певному етапі професійного росту є перспектива перейти на посаду керівника проекту, бізнес-аналітика, QA Lead.
Інформація про підприємство:
ELEKS – українська компанія, яка займається наданням послуг у сфері розробки і тестування програмного забезпечення. Головний офіс компанії розташований у Львові, філіали – в Івано-Франківську, Тернополі і Кременчуці. Має три закордонні представництва: у США, у Лас-Вегасі, Бостоні та південній Флориді.

ПП «МагнетікВан»

Адреса: 46002, м. Тернопіль, вул.Бродівська, 5б.
Тел.: (0352) 52-38-31.
Електронна пошта: job@magneticone.com; www.magneticone.com.ua
Виконавчий директор: Череватий Олег Павлович.
Відповідальна за добір персоналу: Скоморохова Тетяна Віталіївна.
Напрям діяльності:
Інноваційна діяльність (розробка програмного забезпечення, маркетингова діяльність, продажі, технічна підтримка).
Вакансії:
– інженери з якості програмного забезпечення;
– WEB розробники;
– технічні інженери;
– інноваційні інтернет-маркетологи.
Вимоги до претендентів:
– PHP 5/LAMP; HTML, CSS; ООП;
– Zend Framework; SQL development;
– Linux command line;
– JavaScript, Ajax/JSON, jQuery;
– PHPUnit; Subversion (SVN);
– досконала англійська, обов’язково;
– досвід роботи в мережі Інтернет;
– бажано досвід роботи маркетологом або виконання його обов’язків.
Інформація про підприємство:
Компанія MagneticOne заснована 2001 року у місті Тернополі. На підприємстві працює 60 чоловік. Продукти, які тут створюють, дають змогу збільшити прибуток інтернет-магазину, а також оптимізувати інші процеси електронної комерції. Персонал компанії цінує час та потреби своїх клієнтів, яких більше як 40 000.
Програмне забезпечення допомагає збільшити об’єми продаж та ефективно організувати спілкування з клієнтами, його легко інсталювати, що не потребує особливих технічних навиків.
Клієнти MagneticOne – це власники інтернет-магазинів – від початківців до великих підприємств, які встигли зарекомендувати себе на ринку. Вони усвідомлюють потребу свого бізнесу в інноваційних, ефективних рішеннях, які б допомогли їм привабити покупців та збільшити рівень доходів.
Команда компанії складається з талановитих програмістів, тестерів та маркетологів. Вони за короткий проміжок часу зуміли зайняти свою нішу на ринку продуктів для електронної комерції, що продовжує активно розвиватися.
Підприємство спеціалізується на створенні складних веб-додатків, електронних магазинів, порталів, систем оплати та інших сучасних систем мережі Інтернет.

ТзОВ «Dreams Innovative Technologies»

Адреса: 46003, м.Тернопіль, вул. За Рудкою, 20, оф.133.
Тел.: 098 93-07-56.
Електронна пошта: inbox@dreams-it.com
Директор: Дерень Андрій Петрович, який особисто здійснює підбір персоналу.
Напрям діяльності:
– комп’ютерне програмування, видання програмного забезпечення;
– консультування з питань інформатизації, створення та впровадження інформаційно-технічних комплексів, систем та мереж; інформаційне та апаратне забезпечення діяльності підприємств різноманітних галузей;
– оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність, в тому числі діяльність, що стосується баз даних;
– інноваційна діяльність: виконання дослідних, проектних, експериментально-конструкторських та маркетингових досліджень;
– надання послуг, пов’язаних з профорієнтацією, підготовкою, перепідготовкою та підвищенням кваліфікації спеціалістів.
Вакансії:
– інженер-програміст;
– менеджер проектів;
– архітектор програмних систем;
– молодший інженер із контролю якості;
– стажування за напрямками: програмування, управління проектами розробки ПЗ.
Перспективи професійного росту і кар’єри:
З метою підвищення кваліфікації працівників та претендентів на вакантні посади компанія постійно організовує курси із поглибленого вивчення технологій (С#.NET, Entity Framework, ASP.NET MVC, Front-end розробка) та процесу розробки ПЗ (вивчення CASE-засобів, технологій проектування, управління часом).
Інформація про підприємство:
Дрімс Інновейтів Технолоджіс – це молода сучасна компанія, створена командою однодумців, основною метою якої є розробка якісних програмних систем, розвиток ІТ-галузі на теренах України, досягнення нових наукових та практичних результатів у сфері інформатизації. Визначальними рисами діяльності компанії є орієнтація на високотехнологічні та наукоємні проекти, розробка нетривіальних та високопрофесійних продуктів із використанням сучасних технологій.

ТОВ «САЮЗ»

Адреса: 46400, м.Тернопіль, вул.Поліська, 3.
Тел.: (0352) 52-21-02.
Електронна пошта: shura.i@eleyus.com
Директор: Юзьків Остап Петрович.
Менеджер з персоналу: Шура Ірина Ігорівна.
Напрям діяльності: машинобудування.
Вакансії:
– інженер-технолог;
– інженер-конструктор.
Вимоги до претендентів:
– технічний рівень знань;
– знання основ менеджменту;
– логічне та аналітичне мислення;
– знання конструкторських програм;
– відповідальність;
– стресостійкість;
– бажання працювати в молодому і великому колективі.
Перспектива професійного росту і кар’єри:
Коли виникають вакантні посади, у першу чергу розглядають внутрішній резерв. Спеціалістів ззовні запрошують у випадку, якщо необхідними навиками і вміннями не володіють працівники підприємства.
Інформація про підприємство:
Свою діяльність компанія веде більше як десять років. На сьогодні ТОВ «САЮЗ» має високоефективну конструкторсько-технологічну базу та новітні технології, які дозволяють в найкоротші терміни розробляти і виготовляти нові, сучасні та якісні вироби найвищого рівня. З метою ідентифікації якісної продукції виробника ТОВ «САЮЗ» на ринку було створено торгову марку «ELEYUS». Підприємство орієнтується на потреби ринку та споживачів і постійно збільшує асортимент продукції.
Усі вироби торгової марки «ELEYUS» сертифіковані, що підтверджено сертифікатом УкрСЕПРО, тестуються і відповідають стандарту. Продукція торгової марки «ELEYUS» має 3 роки повної гарантії із сервісною підтримкою на всій території України. Вироби торгової марки «ELEYUS» – переможці Всеукраїнського конкурсу якості товарів “100 кращих товарів України” 2008 року.

ТОВ «Бучацький сирзавод»

Адреса: 48400, Тернопільська обл., м.Бучач, вул.Галицька, 176.
Тел.: (03544) 2-67-35.
Електронна пошта: buchach_cheese@meta.ua
Директор: Дорош Михайло Адамович.
Відповідальний за добір персоналу: Обаренчук Василь Тарасович, заступник директора.
Напрям діяльності:
Переробка молочної сировини.
Вакансії:
– інженер з налаштування обладнання;
– технолог з переробки молочної продукції.
Вимоги до кандидатів:
– повна вища технічна освіта за спеціальністю;
– знання комп’ютера і прикладних програм на рівні користувача;
– бажання працювати і навчатись.
Інформація про підприємство:
Товариство «Бучацький сирзавод» – сучасне підприємство з переробки молочної сировини, зокрема виробництва сичужних сирів, яке займає провідні позиції серед молокопереробних підприємств Тернопільської області. 2010 року випущено сироватку демінералізовану суху, сироватко-білковий концентрат (протеїн), лактозу. Продукція Бучацького сирзаводу може конкурувати на ринку з продукцією передових підприємств України. Усе виготовляється з натуральної сировини з використанням натуральних компонентів та культур молочнокислих бактерій. Випускники університету мають змогу практично застосувати набуті знання і вносити свої ідеї у процес сировиробництва. Керівництво заводу постійно запрошує молодих фахівців до себе на роботу, підтримує їх, сприяє їхньому професійному росту.

ТзОВ «Тернопільська меблева фабрика»

Адреса: 46003, м.Тернопіль, с.Біла, вул. Білецька, 56.
Тел.: (0352) 25-94-96; 25-94-92.
Електронна пошта: tmf_elit@ukr.net; www.elitmebli.te.ua
Директор: Бородюк Михайло Степанович.
Відповідальна за добір персоналу: Гаврон Валентина Володимирівна.
Напрям діяльності:
Виробництво та реалізація елітних меблів з натуральної деревини.
Вакансія: інженер-технолог.
Вимоги: навики читання креслень, моделювання (Solid Works, AutoCad, Компас), знання роботи програмних пристроїв, точність, уважність, відповідальність, висока продуктивність праці.
Вакансія: оператор верстатів з програмним управлінням.
Вимоги: вільне володіння ПК, графічними програмними пакетами(навики роботи в PRO100 обов’язкові), знання технологій д/о виробництва, ціленаправленість, уважність, комунікабельність, вміння працювати в команді.
Перспектива професійного росту і кар’єри: вступне стажування під керівництвом висококваліфікованих спеціалістів; робота в молодому та прогресивному колективі спеціалістів; досвід роботи на одному з відомих підприємств України; фінасові мотивації з боку підприємства; гнучка та прозора система оплати праці.
Інформація про підприємство:
ТзОВ «Тернопільська меблева фабрика» бере свій початок з 1956 року, коли була утворена деревообробна майстерня. Після зміни форми власності фінансові інвестиції дозволили провести технічну реконструкцію виробничого процесу згідно з вимогами часу, що забезпечило продукції постійний попит та прихильність споживачів. Постійне прагнення до досконалості дозволяє об`єднати у меблях красу і практичність, функціональність та довговічність, а добір працівників високої кваліфікації, використання найкращих матеріалів та сировини створили передумови для постійного оновлення та розширення модельного ряду.
За основними рейтинговими показниками підприємство займає одне із провідних місць в області серед підприємств відповідного профілю. Результатом ефективного управління є стрімке зростання обсягів виробництва та збуту на території України, а також експорт продукції в Йорданію. Експонати підприємства нагороджені значною кількістю дипломів та іншими відзнаками, що зробило їх відомими на території України, а також поза її межами. Фабрика забезпечує стабільно робочими місцями близько 50 висококваліфікованих працівників. Спостерігається постійне розширення ринків збуту, що зумовлює збільшення обсягів виробництва, модельного ряду, потреби в молодих та кваліфікованих кадрах. Тому на перший план виходить потреба підготовки якісно нових спеціалістів.

ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»

Адреса: 46002, м. Тернопіль, пр. С. Бандери ,38.
Тел.: 47-05-19; 47-67-41, 3700 (безкоштовно з мобільного).
Електронна пошта: maksim.pavlov@privatbank.ua; gelena.gritsko@privatbank.ua
Керівник відділення «Центральне» – керуючий Тернопільською філією: Павлов Максим Сергійович.
Відповідальна за добір персоналу: Грицко Гелена Герардівна.
Напрям діяльності: банківська справа.
Вакансії:
– касир-операціоніст;
– спеціаліст з обслуговування фізичних осіб;
– спеціаліст з обслуговування корпоративних клієнтів;
– керівник відділення.
Вимоги до претендентів:
Вища освіта, комунікабельність, здатність до вивчення нового, чесність, ентузіазм.
Інформація про підприємство:
Комерційний банк «ПриватБанк» заснований 1992 року, лідер банківського ринку країни. Мета його діяльності – надавати банківські послуги з найкращою якістю обслуговування на прозорих і справедливих умовах усім жителям і компаніям країни. За даними дослідження GFK Ukraine, у третьому кварталі 2012 року ПриватБанк вважали основним банком 35 відсотків клієнтів – фізичних осіб, що більше ніж у наступних за ним семи банках разом взятих. Серед корпоративних клієнтів цей показник становить 38 відсотків.
ПриватБанк є одним з найбільш інноваційних банків світу. Наприклад, понад десять років назад банк став одним із перших у світі, що почав використовувати одноразові SMS-паролі. До останніх інновацій, які отримали визнання у всьому світі, належать такі продукти, як платіжний міні-термінал, вхід в Інтернет-банкінг через QR-код, онлайн-інкасація, а також десятки різноманітних мобільных додатків.
Важко переоцінити значимість ПриватБанку як роботодавця на українському ринку праці. Сьогодні тут працює понад 35 тис. чоловік. ПриватБанк – соціально відповідальний банк (приймає на роботу інвалідів – 4 відсотки із загальної кількості працівників). Його співробітники отримують зарплату в середньому на 10 відсотків більшу, ніж їх колеги в інших банках. До того ж ПриватБанк надає своїм співробітникам повний соціальний пакет, щорічну оплачувану відпустку на 24 календарних дні, систему пільгового кредитування, участь у програмі недержавного пенсійного фонду, пільгові путівки на відпочинок для дорослих і дітей.

ПрАТ «Страхова Компанія «ПРОВІДНА»

Адреса:46001, м. Тернопіль, вул. Руська, 7.
Тел.: : (0352) 43-41-20; 067 505-29-80, 068 445-27-03.
Електронна пошта: M.Romanyuk@providna.com.ua
Директор центру продажів та обслуговування клієнтів: Новосад Василь Теодорович.
Менеджери для роботи зі страховими агентами: Романюк Мирослав Андрійович, Голумбйовська Марія Романівна.
Напрям діяльності:
ПРОВІДНА пропонує більше як 80 страхових продуктів з обов’язкових і добровільних видів страхування для своїх клієнтів, представників малого і середнього бізнесу, підприємств різних галузей економіки, корпорацій, холдингів і фінансових груп.
Вакансії:
– спеціаліст із продажу страхових послуг;
– страховий агент;
– менеджер із страхової діяльності.
Вимоги до претендентів:
– вік від 20 років;
– освіта (бакалавр, спеціаліст, магістр);
– бажання працювати в продажах;
– навики роботи з документацією, базове знання ПК;
– презентабельна зовнішність, охайність.
Перспектива професійного росту і кар’єри:
Компанія зацікавлена в розвитку своїх працівників, прагне до розширення, тому має вакансії. Кожен може пройти безкоштовне навчання зі спеціальності, є всі можливості для кар’єрного росту.
Інформація про підприємство:
ПрАТ «СК “ПРОВІДНА»– універсальна страхова компанія, яка працює на страховому ринку України з 1995 року.
ПРОВІДНА – це велика роздрібна компанія з розгалуженою регіональною структурою та широким продуктовим рядом, орієнтованим на фізичних та юридичних осіб.
ПРОВІДНА – лідер ринку страхування в Тернопільській області.
ПРОВІДНА є членом багатьох професійних та галузевих об’єднань:
Ліги страхових організацій України, Моторного (транспортного) страхового бюро
України, Українського національного комітету Міжнародної торгової палати,
Американської торгової палати, Українського Союзу промисловців і підприємців,
Ядерного страхового пулу, Національного Клубу Страхової Виплати.

Приватне підприємство «КОЛУМБУС»

Адреса: 46020, м. Тернопіль, вул. Київська, 2.
Тел.: (0352) 51-18-71, 26-80-32.
Електронна пошта: office@columbus.te.ua; hr@columbus.te.ua
Директор: Вонс Ігор Васильович.
Відповідальна за добір персоналу: Стефієнко Ольга Миколаївна.
Напрям діяльності:
Провайдер кабельного телебачення та послуг інтернету.
Вакансії:
– спеціаліст із мережевих технологій і телекомунікацій;
– інженер комп’ютерних систем;
– монтажник зв’язку – спаювальник;
– оператор контакт – центру.
Вимоги до претендентів:
– практичні навики налаштувань локальних мереж та інтернету ;
– загальні знання в галузі мережевих інформаціних технологій;
– знання принципів роботи мережевих протоколів, служб і сервісів;
– навики спаювання оптоволоконних з’єднань;
– навики роботи з комутаторами;
– знання принципів побудови мережі інтернету;
– консультування абонентів (що прийшли і телефоном) про послуги, акції;
– робота з боржниками телефоном;
– прийом замовлень від абонентів на ремонтні роботи, увімкнення, вимкнення;
– здійснення технічної підтримки послуги інтернету;
– вирішення конфліктних ситуацій з абонентами.
Інформація про підприємство:
Підприємство «Колумбус» засноване 22 квітня 1996 року. Одним із перших в Україні отримало ліцензію провайдера програмної послуги від Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення. Побудова кабельної мережі розпочалась із масиву Сонячний, а 2007 року компанія взяла на обслуговування ще Східний та Дружбу. Гасло підприємства: «Ми були та залишаємось першими», що стимулює до пошуку та впровадження інноваційних методів діяльності. Із 2008 року компанія вперше впровадила послугу цифрового телебачення в кабельній мережі Тернополя, яка формується з кращих рейтингових телеканалів. Враховуючи динамічні потреби зовнішнього середовища та побажання клієнтів, «Колумбус» з серпня 2012 року надає послугу швидкісного доступу до інтернету. Результатом роботи компанії є тисячі вдячних абонентів, коло яких постійно зростає.
Компанія «Колумубус» пропонує стабільну роботу в молодому колективі та професійний розвиток.

ТзОВ «Танфоран»

Адреса: 45233, Волинська обл., Ківерцівський р-н, смт.Цумань, вул. Грушевського,7.
Телефон: (03365) 9-48-29.
Електронна пошта: www.tanforan.com.ua; tanforan@ukr.net
Директор підприємства: Кравчук Петро Богданович, який особисто здійснює підбір персоналу.
Напрям діяльності:
– виробництво натурального шпону;
– маркетингове дослідження деревообробки на ринках Європи, Близького Сходу, Північної Америки.
Вакансія на перспективу:
– менеджер зовнішньо-економічної діяльності.
Вимоги до претендента:
– вища освіта;
– знання іноземних мов;
– комунікабельність.
Перспективи професійного росту і кар’єри:
У компанії заохочується і визнаються досягнення в роботі на будь–якому рівні, наслідком чого є кар’єрне зростання або можливість обирати найбільш цікаві напрями роботи.
Інформація про підприємство:
ТзОВ «Танфоран» працює на ринку 6 років. За цей час підприємство досягнуло високого рівня розвитку і вийшло на міжнародний ринок. 2012 року Міжнародний Економічний Рейтинг «Ліга кращих» визнав компанію як «Підприємство року – 2012», що зайняла 1 місце в Україні серед малих підприємств (кількість працівників від 11 до 50 осіб) з напрму «Виробництво фанери, плит та панелей, шпону» (КВЕД 20.20.0).

ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» Мережа супермаркетів «Сільпо»

Адреса: 46400, м. Тернопіль, вул.Текстильна, 28 ч.
Телефон: 067 444-55-82.
Електронна пошта: o.desheva@fozzy.ua
Менеджер з персоналу: Ольга Дешева.
Напрямки діяльності:
Супермаркет «Сільпо» – це магазин самообслуговування, асортимент якого налічує до 20 тис. найменувань продуктів харчування і супутніх товарів залежно від величини торгової площі магазину.
Вакансії:
– касир;
– продавець;
– охоронець;
– завідувач відділу;
– адміністратор торговельного залу.
Вимоги до претендентів:
Одним із пріоритетів мережі супермаркетів «Сільпо» є залучення на роботу талановитих, цілеспрямованих випускників і студентів навчальних закладів різної спеціалізації.
Для кожної посади розроблена Програма навчання, яка дозволяє випускникові розвинути й удосконалити свої професійні навики та особисті якості для успішного кар’єрного росту в «Сільпо».
Товариство зацікавлене в кандидатах, які мають навики лідерства, активні й ініціативні, відповідальні, здатні працювати в команді, прагнуть до кар’єрного зростання.
Перспективи професійного росту і кар’єри:
Один з найбільш важливих факторів успіху торгової мережі «Сільпо» – працівники. Завдяки постійному зростанню досвіду та компетентності співробітників компанія займає провідній позиції на українському ринку.
Успішне функціонування всіх робочих процесів мережі супермаркетів «Сільпо», починаючи від стратегічного планування і закінчуючи доставкою товарів на полицю, забезпечують більше ніж 27 000 співробітників.
Динамічно розвиваючись, мережа «Сільпо» завжди рада вітати у своїх лавах нових спеціалістів, пропонуючи їм можливість професійного та кар’єрного зростання.
Інформація про підприємство:
Торгова мережа «Сільпо» – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів, яка налічує понад 230 супермаркетів в усіх регіонах України.

ПАТ «Тернопільський радіозавод «Оріон»

Адреса: 46023, м. Тернопіль, вул. 15 Квітня, 6.
Тел.: 28-56-88.
Електронна пошта: kadry@orion.te.ua
Керівник підприємства: Карпик Ярослав Михайлович.
Відповідальна за добір персоналу: Балик Руслана Ярославівна.
Напрям діяльності:
Виробництво схем УКХ-радіозв’язку в діапазонах (30-75,999), (146-174) та (400-470) МГц для Міноборони, МВС, СБУ, МНС, Держкордону та різних галузей народного господарства України і на експорт; виробництво енергоощадних ламп.
Вакансії:
– інженер-конструктор (схемотехнік);
– інженер-конструктор (конструювання р/а);
– інженер-технолог (інженер-гальванік);
– інженер-технолог (кольорове та пластмасове литво);
– інженер-технолог (складальне виробництво);
– інженер-конструктор.
Вимоги до претендентів:
– знання програм моделювання схем;
– знання конструкторсько-програмного забезпечення;
– розробка і супровід технологічних процесів, нанесення гальванічних покриттів (цинк, нікель, срібло та ін.). Проведення аналізу складу електролітів;
– розробка і супровід технологічних процесів, лиття силумінових деталей під тиском, пресування деталей із пластмас (поліамід, поліетилен, полікарбонат, полістирол та ін.);
– розробка і супровід технологічних процесів виготовлення друкованих плат (поверхневий і навісний монтаж), кабельної продукції, складання блоків і виробу в цілому;
– знання ЄСКД, володіння ПК, AutoCAD, радіотехнічне спрямування.
Перспектива професійного росту і кар’єри:
Для поступового процесу омолодження колективу підприємства та з метою передавання накопиченого досвіду молодому поколінню приймають молодих кваліфікованих спеціалістів, студентів вищих навчальних закладів згідно з потребою. Розроблено «Програму підготовки резерву кадрів на заміщення працівників передпенсійного та пенсійного віку». Молоді спеціалісти, які добре проявлять свої навики на робочому місці, можуть розраховувати на кар’єрне зростання та професійний ріст.
Інформація про підприємство:
ПАТ «Тернопільський радіозавод «Оріон» – одне з провідних підприємств України з виробництва професійних засобів радіозв’язку. У рейтингу підприємств України «Оріон» посідає 31 місце, а щодо обсягу реалізованої продукції – 5-те. ПАТ «Тернопільський радіозавод «Оріон» займає 4-те місце сумарного балу серед 15-ти експортерів України протягом 2011-2012 років. Основою підприємства є власний потужний науково-конструкторський та технологічний потенціал.

ТОВ «Проектно-виробнича фірма «Електросвіт»

Адреса: 46010, м. Тернопіль, вул.Текстильна, 34.
Тел.: (0352) 43-39-86; 43-39-87; 52-54-60.
Електронна пошта: info@esv.te.ua
Генеральний директор: Поліщук Ігор Богданович.
Виконавчий директор: Пономарьов Василь Олексійович.
Відповідальний за добір персоналу: Процяк Андрій Іванович.
Напрям діяльності:
– інноваційні технології у сфері промислового, тепличного, спортивного, архітектурного, декоративного освітлення;
– модернізація, реконструкція освітлювальних систем;
– світильники різноманітного призначення;
– розробка проектної документації;
– розробка щитів освітлення та пультів керування;
– монтаж освітлювального обладнання.
Вакансії:
– інженер з налагодження й випробувань;
– інженер з метрології;
– електромонтажник –налагоджувальник;
– інженер-конструктор;
– інженер-механік;
– інженер-технолог;
– інженер з нормування праці;
– слюсар-складальник радіоелектронної апаратури та приладів.
Вимоги до претендентів:
Вища технічна освіта.
Перспектива професійного росту і кар’єри:
Є можливість навчання та професійного зростання у відповідності із структурою ТОВ «ПВФ «Електросвіт».
Інформація про підприємство:
ТОВ «Проектно-виробнича фірма «Електросвіт» створена у жовтні 2003 року. Підприємство – український виробник світильників для промислових підприємств, громадських будівель, зовнішнього освітлення міст і населених пунктів, а також для застосування в галузі світлокультури рослин. Сучасні енергоощадні технології, інноваційність інженерних рішень, індивідуальні підходи до проектів, адаптація виробів для нестандартних умов застосування, комплексне налаштування систем освітлення – характеристики роботи фірми на ринку.
Послідовна політика підприємства щодо підтримки енергоощадних технологій, створення ефективних конструкцій світильників дозволила зайняти домінуюче становище в сегменті штучних систем освітлення для тепличних господарств України і, як наслідок, отримати нагороду – стати переможцем 2009, 2010 року у Всеукраїнських конкурсах якості продукції «100 кращих товарів України». Уся продукція підприємства сертифікована в Україні, Росії, Білорусі, Казахстані.

ПрАТ «Європейська страхова компанія»

Адреса: 03061, м.Київ, вул.Постова, 56.
Тел.: (044) 408-79-55/56; 050 734-62-46, 067 312-88-55.
Електронна пошта: ediment.l@at-esk.com
Директор Тернопільської обласної дирекції : Куриляк Віктор Михайлович, який особисто здійснює підбір персоналу.
Напрям діяльності:
Страхова діяльність за усіма видами страхування, крім накопичувального страхування життя.
Вакансії:
– страхові агенти;
– менеджер для роботи з клієнтами.
Вимоги до претендентів:
Цілеспрямованість, наполегливість, пунктуальність, уміння працювати в команді, робота з запереченнями, націленість на результат.
Перспектива професійного росту і кар’єри:
Гарантія офіційного працевлаштування, навики ведення переговорів, отримання знань у страховому бізнес – процесі, підвищення своєї фінансової грамотності у цьому бізнесі.
Інформація про підприємство:
Приватне акціонерне товариство «Європейська страхова компанія» – універсальна страхова компанія, що надає клієнтам широкий спектр послуг. У своїй діяльності компанія прагне до встановлення довгострокових стосунків з клієнтами та партнерами, що базуються на стабільності, відкритості, абсолютній довірі, і якісному супроводі клієнта протягом усього терміну страхування. При цьому важливою складовою є принципи етики і справедливості, що забезпечують баланс інтересів компанії та клієнтів.
Приватне акціонерне товариство «Європейська страхова компанія» – сучасна і динамічна страхова компанія національного масштабу з 100-відсотковим вітчизняним капіталом.
Приватне акціонерне товариство «Європейська страхова компанія» забезпечує кожного громадянина повними, якісними, доступними і першокласними послугами у сфері страхування, виправдовує і перевершує очікування клієнтів усієї України.

Приватне підприємство «Фабрика меблів «Нова»

Адреса: м.Тернопіль, вул.Текстильна, 2а (Будинок меблів «Нова»).
Тел.: 43-09-93.
Електронна пошта: info@nova.ua
Генеральний директор: Грод Михайло Степанович.
Відповідальна за добір персоналу: Радецька Тетяна Богданівна.
Напрям діяльності:
Виробництво меблів.
Вакансії:
– оператор верстатів з програмним керуванням;
– верстатник деревообробних верстатів;
– укладальник-пакувальник;
– лакувальник;
– друкар трафаретного друку;
– інженер з електроніки;
– інженер-механік;
– інженер-технолог.
Перспектива професійного росту і кар’єри:
Цікава робота на сучасному обладнанні з безпечними умовами праці.
Інформація про підприємство:
Приватне підприємство «Фабрика меблів «Нова» – одне з провідних виробників меблевої продукції в Україні. Веде свою історію з 1999 року, коли був відкритий перший цех підприємства площею близько 300 м кв., в якому працювало 9 осіб. Виробництво починали з кухонних наборів.
2000 року підприємство зробило значний крок у своєму розвитку, зокрема перейшло на використання нових технологій і було оснащено сучасним іноземним обладнанням. Це дало потужний поштовх до нарощення обсягу виробництва меблів.
Кількість працівників зросла до 1000 осіб, а власних площ під виробництво – до 30 000 кв.м. Контроль якості проводиться на всіх рівнях виробництва: від заготовки до готового виробу. Крім того, вся продукція фабрики сертифікована у державній системі сертифікації УкрСЕПРО.
На фабриці постійно впроваджуються нові моделі меблів, які представлені брендом NOVA, розраховані на споживача із середнім рівнем достатку. Вони позиціоновані на українському меблевому ринку як найоптимальніше співвідношення ціни та якості. Сучасний асортимент виробів – це меблі для будь-якого приміщення дому чи офісу, кухні, спальні, вітальні, дитячої, передпокою, робочого кабінету. Завдяки доступній ціні, величезному асортименту, різноманіттю стилів від класики до модерну меблі NOVA користуються значним попитом.

ТОВ «ЛЕП»

Адреса: 47704, Тернопільська обл., с. Плотича, вул. Промислова, 3.
Тел.: (0352) 47-68-61.
Електронна пошта: LEP_Ternopil@ukr.net
Генеральний директор: Бойчак Віталій Ярославович.
Відповідальний за добір персоналу: Паньків Сергій Михайлович.
Напрям діяльності:
Торгівля гуртова і роздрібна кабельно-провідниковою, електро- та світлотехнічною продукцією. Комплектація низьковольтних пристроїв, розрахунок внутрішнього та зовнішнього освітлення об’єктів.
Вакансії:
– менеджер із продажу;
– торговий представник;
– супервайзер;
– продавець у магазин «Ампер»;
– офіс-менеджер.
Вимоги до претендентів:
Бажання працювати, порядність і прагнення до професійного росту.
Перспектива професійного росту і кар’єри:
Фірма постійно розвивається, створюються нові відділи. Багато працівників, які 3-4 роки тому були менеджерами, зараз є керівниками відділів чи окремих напрямків. Разом з досвідченими працівниками часто починають працювати і вчорашні студенти (випускників ТНТУ ім.І.Пулюя в штаті ТОВ «ЛЕП» до 30 чоловік).
Інформація про підприємство:
ТОВ «ЛЕП» займається продажем широкого асортименту електротехнічної продукції. Після реорганізації 2005 року торгівельна діяльність підприємства динамічно розвивається в усіх сегментах.
Основні торговельні групи: кабельно-провідникова продукція, світлотехнічна продукція, електрофурнітура, низьковольтна продукція, електромонтажна продукція.
ТОВ «ЛЕП» є дистриб’ютором провідних виробників продукції: «Південкабель», «Прикарпаткабель», «Vito», «ABB», «Acko», «Промфактор», «IEK», «ДКС», а також представником торгових марок: «Osram», «Іскра», «Люмен», «Варіант», «Світлові технології», «Білмакс», «EI-BI», «VIKO» та ін.
Основні підрозділи підприємства:
1. Відділ дистрибуції: стабільна та якісна робота з роздрібними і великими споживачами на території Тернопільської, Хмельницької, Івано-Франківської, Чернівецької, Рівненської та Волинської областей.
2. Відділ офісних продажів: робота з кінцевими спеціалізованими та неспеціалізованими споживачами Львівської області.
3. Магазин «Ампер» (вул.. Бродівська, 44): виставка, кваліфіковані консультації продавців та продаж усього спектра продукції.
4. Технічний відділ: виготовлення комплексних низьковольтних пристроїв за схемою замовника, розрахунок рівня освітленості промислових, адміністративних, торгових та спортивних приміщень згідно з нормами; дизайн-проект та візуалізація архітектурної підсвітки.

Центр біржових технологій

Адреса: 46000, м. Тернопіль, вул. Медова 3а, 2 поверх.
Тел.: (0352) 52-54-89; 096 516-29-65.
Електронна пошта: ternopil@teletrade-dj.com
Директор: Пхаладзе Олена Іванівна.
Відповідальний за добір персоналу: Вовк Олександр Вікторович.
Напрям діяльності:
– проводить навчання на основі освітніх програм TeleTrade, Мастерброк, а також згідно з вимогам Optimum Invest;
– здійснює інформаційне обслуговування клієнтів ГК TeleTrade, Мастерброк в рамках своєї компетенції;
– використовує бренд TeleTrade, Мастерброк, Optimum Invest для інформаційно-рекламного просування;
– здійснює заходи соціально-громадського характеру на території України;
– готує трейдерів для інвестиційної компанії Optimum invest;
– надає вакансії менеджера, фінансового консультанта, керівника ЦБТ.
Вакансії:
– менеджер-консультант (повна зайнятість);
– менеджер з управління фінансовими активами (часткова зайнятість).
Вимоги до претендентів:
– володіння ПК;
– вища освіта (бажано);
– знання іноземних мов (вітається);
– аналітичні здібності;
– відповідальність, цілеспрямованість.
Перспектива професійного росту і кар’єри:
Карєрний ріст від рядового менеджера до регіонального керівника.
Інформація про підприємство:
Група компаній TeleTrade – це група фінансових компаній в різних країнах. Компанія здійснює брокерське обслуговування на міжнародних фінансових ринках, сервісне обслуговування клієнтів, надає програмне забезпечення для роботи
Майстер брок Україна, Українського Фондового ринку, брокерського обслуговування.
Optimum invest – це інвестиційна компанія. Вона надає свої капітали в управління рітейл і проперти трейдерам, яких для неї готує ЦБТ.
Optimum invest – користується послугами брокера TeleTrade, тому що саме він зарекомендував себе найкраще.
TeleTrade сьогодні – це компанія, яка динамічно розвивається і має рекордний показник за кількістю своїх регіональних консультаційних центрів по всьому світу – більше 200 регіональних консультаційних центрів у 22 країнах. Компанія TeleTRADE є однією з перших в Україні, яка почала надавати послуги на фінансових ринках і зараз по праву вважається лідером у цьому секторі.

Немає коментарів :(

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Архіви

Категорії