Менеджер онлайн-чату служби підтримки клієнтів Glovo (Київ)
Вакансія в Mindy Teams. На цій позиції ти будеш спілкуватися в чаті з клієнтами сервісу Glovo і відповідати на їхні питання щодо доставок і замовлень 💻
Вимог до досвіду немає, головне – грамотно спілкуватися українською і твоє бажання вчитися 🙂
Ми відкриті для новачків, готові всього навчити та надати можливість швидкого кар’єрного зростання!
Чому варто обрати саме нас?
• ти можеш отримати свій перший досвід в Customer Support
• у нас сучасний та комфортний офіс з кімнатою відпочинку поруч із станцією метро Політехнічний університет/Лук’янівка
• у нашому молодому та дружньому колективі ти точно знайдеш нові та цікаві знайомства
• легко поєднувати вакансію з навчанням. Ти можеш самостійно обрати графік роботи (5/2 з плаваючими вихідними)
Заповнюй онлайн-форму (http://surl.li/aetlj) і тобі зателефонує наш рекрутер та розповість усі деталі!