Boosta — міжнародна ІТ-компанія, що створює та розвиває ІТ-бізнеси в різних digital сферах.

Тут є все, що люблять студенти😋:
🔥дружній колектив професіоналів, де кожен готовий допомогти;
🔥багато можливостей для навчання: безкоштовне вивчення англійської мови, курси, вебінари, тренінги, корпоративна бібліотека, компенсація зовнішніх курсів, менторські програми.
🔥компенсація страхування та вартості коворкінгу на суму 140євро, де б ви не знаходились.
🔥можливості для кар’єрного росту, як в межах свого відділу, так і в інших напрямках.

🌍 ВІДДАЛЕНО

Що ти робитимеш:
🔸спілкування з клієнтами з США та країн Європи через чат, електронну пошту і телефонні дзвінки;
🔸створювати нові та модернізувати вже встановлені канали, інструменти, процеси, щоб покращити шлях клієнта;
🔸співпраця з відділом продажів.

Чого ми очікуємо:
🔹володіння усною та письмовою англійською на рівні Upper-Intermediate+;
🔹вміння слухати, розуміти проблеми людей та вирішувати їх;
🔹здатність ухвалювати рішення, самоорганізовуватися та досягати цілей.

Графік роботи гнучкий, п’ять змін на тиждень в різні режими (за київським часом): 7:00-15:00, 15:00-22:00, 19:00 – 3:00, 22:00-7:00 (обираєш на власний розсуд). Єдине правило — хоча б одна зміна на тиждень має бути в ніч.

Цікаво, скажи? Тоді дивись деталі ТУТ та надсилай своє резюме!