Основний напрямок переробки молока ПрАТ «Тернопільський молокозавод» – виробництво широкого асортименту класичної молочної продукції (молоко, кефіри, сметана, йогурти, масло та сири) коротких термінів зберігання з максимальним збереженням природних цінних якостей молока.
Продукція підприємства об’єднана під брендом “Молокія”.
Визначальною стратегією діяльності підприємства та головною конкурентною відмінністю є виготовлення лише натуральних молочних продуктів без застосування немолочних домішок, консервантів та стабілізаторів.
Ціль і зміст команди – внести вклад у побудову здорового майбутнього для кожного мешканця України.
Компанія «Молокія» запрошує на роботу маркетолога
Вимоги:
• вища освіта в галузі маркетингу;
• знання методології та інструментарію в просуванні продуктів;
• знання Excel, PowerPoint;
• високі комунікативні та аналітичні якості, вміння працювати в команді.
Обов’язки:
• організація ефективної комунікації з клієнтами (торгові мережі, роздріб) з питань трейд-маркетингу;
• організація промозаходів, аналіз їх ефективності;
• організація проведення заходів щодо підвищення лояльності клієнтів і споживачів компанії;
• моніторинг ринку в регіоні (асортименту, цін, активності конкурентів);
• аналіз продажів за товарними позиціями і групами, каналами збуту.
Компанія цінує співробітників, які здатні запропонувати й реалізувати нові та ефективні рішення. Цінує тих, хто не перестає займатися самоосвітою незалежно від досвіду роботи та навичок. Цінує націленість на результат, а не на процес.
Компанія пропонує:
• навчання, тренінги, підтримку;
• активну, динамічну, відповідальну роботу;
• цікаві проекти, амбіційні цілі;
• сильну команду, в якій є у кого повчитися;
• високу заробітну плату за досягнуті результати;
• офіційне працевлаштування.
Контактна особа: Солтис Наталя – менеджер з персоналу
Тел. 0673025811
Електронна пошта: snv@molokija.com
Сайт: www.molokija.com

I am so happy to read this. This is the kind of manual that needs to be given and not the random misinformation that is at the other blogs.
solar smash
The Google Doodle Game known as Doodle Basketball was first made available to the public in the year 2012. Basketball serves as the inspiration for this game, which was developed to be easy to play and enjoyable to participate in. During the course of the game, the player assumes the position of a basketball player and attempts to score as many points as they can by shooting the ball into the basket.
very nicely written i appreciate the author for bringing up this topic and write it soo elegantly.
Very well written and interesting