Резюме

Презентація “Резюме”

РЕЗЮМЕ (бланк-схема)

1.Прізвище,ім’я, _________________________________________________
по батькові _____________________________________________________
______________________________________________________________

2.Рік народження ________________________________________________

3.Адреса _______________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________

4.Контактні телефони _____________________________________________
_____________________________________________________________

5.Мета ________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________

6.Освіта _______________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________

7.Досягнення ___________________________________________________
_____________________________________________________________

8.Нагороди _____________________________________________________
______________________________________________________________

9.Публікації ____________________________________________________
______________________________________________________________

10.Досвід роботи _________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________

11.Додаткова освіта _______________________________________________
______________________________________________________________

12.Навички _____________________________________________________
______________________________________________________________

13.Мови _______________________________________________________
______________________________________________________________

14.Ваші переваги _________________________________________________
______________________________________________________________

15.Інтереси _____________________________________________________
______________________________________________________________

16.Особисті дані __________________________________________________
______________________________________________________________

17.Дата написання резюме_____________

Написання резюме

(поради щодо написання)

1.Прізвище, ім’я, по батькові.
2.Рік народження.
3.Адреса.
4.Контактні телефони.
5.Мета: яку роботу Ви шукаєте, на яку посаду претендуєте.
6.Освіта: у зворотньому хронологічному порядку ( починаючи з останнього місця навчання )
-дата початку навчання-дата закінчення навчання;
-назва навчального закладу, факультет, спеціальність;
-присвоєння кваліфікації.
7.Досягнення: рейтинг навчання, диплом з відзнакою.
8.Нагороди: іменна стипендія, призер олімпіади, конкурсу.
9.Публікації: статті, видання.
10.Досвід роботи: у зворотньому хронологічному порядку (починаючи з останнього місця роботи):
-дата початку роботи-дата закінчення роботи;
-назва фірми, її сфера діяльності;
-назва Вашої посади;
-опис Ваших посадових функцій, рівень відповідальності і повноважень;
-приклади конкретних досягнень.
11. Додаткова освіта: курси, семінари, тренінги, стажування.
12. Навички: ПК, наявність а/м, водійські права та ін.
13. Мови: рівень володіння іноземними мовами.
14. Ваші переваги: особисті риси, які допомагають Вам досягти потрібних результатів у роботі.
15. Інтереси: захоплення , пов’язані з бажаною роботою, або підкреслюють необхідні для неї якості.
16. Особисті дані: сімейний стан, особисті і ділові якості ( найбільш вагомі для планованої посади).
17. Дата написання резюме.

ЯК ШУКАТИ РОБОТУ ЗА ДОПОМОГОЮ РЕЗЮМЕ?
Загальні вимоги до написання резюме. Його ще називають CV (з латини – лінія життя). Це аркуш паперу, що стає надзвичайно важливим у процесі пошуку роботи. Тому й з’ясуємо грунтовніше як його писати і шукати за його допомогою роботу.
Вашого потенційного роботодавця майже не цікавить, де і як Ви вчились, а те, що Ви вмієте робити. Саме це він і зіставлятиме з тим, що Вам необхідно буде робити на робочому місці. І тут не стільки суттєвим є наявність великого досвіду роботи.
Складене резюме визначає, відбудеться чи ні у Вас зустріч із людиною, яка займається добором кандидатів на вакансію, що Вас зацікавила. Вибір між “мені шкода”, “мені шкода, але матиму на увазі” і “запрошую на зустріч” може бути зроблений за максимально короткий термін – два-три десятка секунд! Ви можете допомогти зробити цей вибір на Вашу користь. Тому резюме треба скласти правильно.
Хоча єдиного зразка резюме нема, але практика його складання і застосування свідчить про наявність головних розділів, за якими його доцільно писати. Дуже важливо: воно має бути структуризованим, оформленим у діловому стилі й написаним без граматичних помилок.
Наведемо декілька типових помилок при складанні резюме:
-надто об’ємне резюме;
-рукописне резюме;
-резюме із зайвою інформацією;
-резюме, що є випискою з трудової книжки;
-недбало і безграмотно складені резюме;
-не використовуйте знаменника “Я”;
-не вводьте у резюме Ваші фізичні дані;
-не наклеюйте на резюме свою фотографію (особливо “гарно” виглядатимете, якщо перешлете резюме факсом);
-не пишіть у резюме причини звільнення з роботи;
-не виносьте у резюме вимоги до зарплати;
-недоречно називати імена людей, які могли б дати Вам рекомендацію (але список таких людей підготуйте, щоби мати на співбесіду, при цьому попередньо поговоріть із ними і заручіться їхньою підтримкою).

Види резюме. Резюме є двох типів – хронологічні та професійні.
У хронологічному резюме особливу увагу звертають на досвід роботи і досягнення на конкретних місцях. Таке резюме доцільно складати претендентам із солідним та успішним досвідом роботи.

ЗАГАЛЬНА ФОРМА ХРОНОЛОГІЧНОГО РЕЗЮМЕ
П. І. П.
Контакти (адреса, телефон, e-mail).
Мета (на яку посаду претендуєте).
Кваліфікація (опис кваліфікації і якостей, необхідних для конкретної посади).
Досвід роботи (у зворотному хронологічному порядку, починаючи з останнього, вказуючи місця роботи, посади, виконувану роботу і досягнення).
Освіта і тренінги (у зворотному хронологічному порядку перечислити місця навчання, отримані спеціальності, ступені).
Додаткова інформація (тут слід вказати все, що може створити враження у роботодавця і переконати у Вашій відповідності посаді, на яку Ви претендуєте. Наприклад: знання комп’ютера, швидкість набору тексту, членство в об’єднаннях професіоналів у певній галузі).
Хобі й особисту мету (хобі може співпасти з хобі роботодавця чи продемонструвати рису характеру, корисну для виконання роботи, те саме стосується і особистої мети).

Професійне резюме спрямоване на роз’яснення професійних здібностей, знань та інших якостей претендента. Таке резюме можна писати претендентам із невеликим досвідом роботи, без досвіду, але хорошою освітою. Складання згаданого резюме можливе, якщо Ви бажаєте отримати посаду, на котрій не працювали раніше, але чітко уявляєте собі функції, чи, може, виконували їх за сумісництвом. Окрім того, за обсягом резюме не може перевищувати двох сторінок.

ЗАГАЛЬНА ФОРМА ПРОФЕСІЙНОГО РЕЗЮМЕ
П. І. П.
Контакти (адреса, телефон, e-mail).
Мета (на яку посаду претендуєте).
Кваліфікація (слід детальніше, ніж у хронологічному резюме, викласти дані про кваліфікації).
Досвід роботи (вказати не місця роботи, а досвід у конкретних галузях. Описати галузь, в якій Ви працювали, потім чіткіше висвітлити спеціалізацію, додатково отримані навики. Наприклад: маркетинг; маркетингові дослідження; досвід адміністративної роботи).
Список фірм (доцільним усе-таки вказати перелік фірм, де Ви працювали).
Освіта і тренінги.
Додаткова інформація.
Хобі й особиста мета.

Зміст резюме
Освіта. У цьому розділі не обов’язково дотримуватися прямого чи зворотного хронологічного порядку. На перше місце ефективніше поставити ту освіту, яку вважають основною з точки зору позиції, на котру Ви претендуєте. Записи мають бути чіткими: період навчання, назва ВНЗ, факультету і спеціальності, можна вказати наявність червоного диплому чи інших академічних досягнень, також можна зазначити тему дипломної роботи, якщо вона стосується роботи, яку Вам доведеться виконувати.
Досвід роботи. Це – найважливіша частина резюме. У більшості випадків роботодавці розглядають пошукувача з точки зору того, носієм якого конкретного досвіду він є. Досвід описують у зворотному хронологічному порядку, тобто починаючи з останнього місця роботи.
Тут важливо вказати:
-назву компанії;
-чим займалася компанія, особливо, якщо це не випливає з назви компанії чи якщо компанія не є загальновідомою;
-посаду;
-функціональні обов’язки;
-коло відповідальності працівника на даній посаді;
-результати і досягнення.
Можна вписувати й такий досвід роботи, який не відображений у трудовій книжці, але реально був і його можна підтвердити іншими способами, наприклад, перевіркою відгуків про Вашу роботу.
Описуючи досвід роботи, треба акцентувати увагу на тих функціях і результатах, які відповідають позиції, на котру Ви відправляєте резюме. Чим глибше у минуле відходить опис досвіду, тим компактнішими будуть записи. Використовуйте тільки активні звороти і дотримуйтеся завершеної форми подачі інформації.
Додаткові дані. Окрім наведених даних резюме, можна вказати й інші відомості, що можуть позитивно зацікавити компанію, в яку Ви відправляєте резюме. Наприклад, особисті якості, готовність працювати ненормований робочий день та їздити у відрядження, наявність ділових зв’язків і т. п.
Вичерпно пояснити як писати резюме, не можливо. Двох подібних резюме бути не може, резюме відображає індивідуальність кожної людини. Форма, стиль та зміст свідчать про Ваш характер, працездатність, уміння шукати інформацію і висловлювати свої міркування.

Зразок резюме керівника відділу управління персоналом
Прізвище, ім’я, по-батькові
дата народження __.__.__ р.
Адреса: м.Тернопіль, вул. Руська __, кв __.
Тел. _______
Мета заміщення посади керівника відділу управління персоналом
Професійні знання та навики в рамках бажаної посади:
організація роботи HR-департаменту «з нуля», розробка кадрової політики, формування штатного розпису, пошук та відбір персоналу, проведення тренінгів і семінарів, адаптація нових співробітників, розробка систем мотивації, посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, положень по роботі з персоналом, кодексу корпоративної культури.
Освіта
1993-1999 рр. Тернопільський національний економічний університет, факультет економіки і управління
2001-2002 рр. сертифікована програма коледжу ім. Грента Макюєна (Канада) з «Управління людськими ресурсами», Міжнародний інститут бізнесу, Київ
Лютий 2007 р. «Техніка ефективних продажів», тренінг
Вересень 2009 р. «Ефективні відносини з клієнтами як джерело конкурентної переваги», тренінг
Квітень 2010 р. «Техніка ефективного ведення переговорів», тренінг
Досвід роботи
березень 2006 р. – по даний час керівник відділу управління персоналом
ТОВ «Нанопроект» (виготовлення і реалізація …).
Функціональні обов’язки:
– організація роботи з персоналом відповідно до загальних цілей розвитку компанії і конкретних напрямів HR-політики для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників;
– пошук та відбір персоналу;
– проведення тренінгів і семінарів;
– адаптація нових співробітників;
– розробка систем мотивації;
–розробка посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку;
– атестація персоналу і оцінка ефективності його роботи.
липень 2003 р. – грудень 2005 р. інспектор відділу кадрів ВАТ «Гранмаш» (виготовлення і реалізація …).
Функціональні обов’язки:
– ведення кадрової документації;
– прийняття на роботу та звільнення співробітників;
– організація і проведення атестаційних комісій.
Вересень 1999 р. – червень 2005 р. менеджер департаменту маркетингу та продажу навчальних пакетів ТОВ «Скай консалт».
Функціональні обов’язки:
– організація продажу (тренінги, семінари) в регіонах України;
– пошук, організація презентацій і тренінгів;
–аналіз ринку тренінгових послуг та ін..
Особисті дані
Маю багатий досвід роботи з клієнтами, легко знаходжу спільну мову з людьми. ПК – рівень користувача. Українською, російською та англійською мовами спілкуюсь вільно. Цілеспрямований, ініціативний. Права водія категорії В. Можу використовувати для роботи власний автомобіль. Одружений. Без шкідливих звичок.

Треба знати і вміти
Якщо вам не вдається подолати суперечності на рівні тексту резюме (наприклад, потребують пояснення перерви в роботі, причини, з яких залишена престижна, з точки зору зовнішніх оцінок, робота і т. ін.), використовуйте таку можливість, як супровідний лист.
Резюме – це не простий хронологічний виклад подій Вашого професійного життя. Його слід писати так, щоб цей виклад відображав попередню кар’єру в контексті отримання, розвитку, накопичення вмінь, потрібних для роботи, на яку ви претендуєте нині.
Називаючи в резюме посаду, яку Ви займали вами раніше переконаєтеся, що її назва унеможливлює ймовірність різного тлумачення виконуваної на цій посаді роботи. Щоб правильно зорієнтувати інтерв’юера, опишіть функції, які ви виконували на цій посаді.
Відбирайте під спеціальний запит тільки потрібну інформацію. Навряд чи претендентові допоможе перерахування всіх численних курсів, які він закінчив, але отримані не застосовував у практичній діяльності, й вони ніяк не пов’язані з майбутньою роботою (так само, як і перерахування взагалі всіх робіт, виконаних протягом професійного життя).
Передаючи резюме факсом, вкажіть ваші координати кілька разів, щоб у разі збоїв імовірність збереження можливості контакту з Вами була вищою.
Пишіть резюме мовою, яка вказана в оголошенні. Якщо прямих або непрямих вказівок немає, використовуйте ту мову, якою легше спілкуватися. Склавши резюме іноземною мовою, будьте готові провести нею і розгорнене інтерв’ю.

НАПИСАННЯ І РОЗСИЛАННЯ СУПРОВІДНОГО ЛИСТА
Супровідний лист – важлива характеристика Вашого професіоналізму. Він формує у потенційного працедавця Ваш професійний образ і дає багато інформації про пошукувача. Читаючи Вашого листа, працедавець зосереджується на низці важливих для себе аспектів. І тому супровідного листа Ви маєте написати, щоби виконати свою найголовнішу функцію.
Він має переконати потенційного роботодавця прочитати Ваше резюме.
Він має переконати роботодавця у тому, що саме Ви будете надзвичайно корисними для його компанії.
Він має переконати у Вашому вмінні писати важливі ділові папери, таланті спілкування і налагоджування стосунків.
При написанні супровідного листа дотримуйтеся певних вимог.
1. Супровідний лист – це лаконічний спосіб переконання.
2. Резюме не передбачає “вільностей”, тому саме супровідний лист є тим документом, що дає змогу пояснити, чому Ви залишили останнє робоче місце, “нестикування” в резюме, те, чому Ви звернулися в цю компанію і які ваші професійні якості будуть особливо корисні. Все це підвищує Ваші шанси бути запрошеним на співбесіду.
3. Супровідний лист – це діловий документ. Уміння написати такого листа, правильно виражати думки, складати переконливі пропозиції дасть змогу вам ще до співбесіди продемонструвати працедавцеві свої професійні якості. Не скористатися цим – великий гріх.
4. Напишіть, звідки Ви дізналися про вакансію. Не полінуйтеся дізнатися ім’я того, хто читатиме листа, і винесіть у першому рядку. Частіше згадуйте назву компанії, не пишіть загальних слів і не вказуйте неконкретні проекти, що Ви їх ніби то здійснили. Стосовно останнього, то взагалі побільше конкретного.
5. Напишіть те, що Ви знаєте про цю компанію.
6. Напишіть, що саме Вас цікавить в компанії і чому Ви хочете в ній працювати.
7. Пишіть про те, чого Ви хотіли б досягти, працюючи в компанії.
8. Пишіть, які конкретні професійні риси дають змогу домогтися реалізації окреслених завдань.
9. Про попередніх роботодавців відгукуйтеся лише позитивно, а причину, з якої Ви залишили попереднє місце роботи, пов’язуйте з прагненням до професійного зростання, яке стало практично неможливим.
10. Вкажіть контактну інформацію, коли Ви готові приїхати на співбесіду.
І ще одне. Обсяг листа не має перевищувати 2000 знаків, у тому числі пропуски.

Немає коментарів :(

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *